Wednesday 6 February 2008

Zabranjena muzika

Ponekad ne smem da slusam neke pesme u miksevima DJ River-a. Isuvise me ponesu na novosadsku Grbavicu, u ulice kuda smo zajedno prolazili i drzali se za ruke, jedne jeseni, zime i proleca 2005. i 2006. godine. Njen osmeh sam video po fasadama starih kuca i u izlozima novih zgrada. Pamtim njenu siluetu, kako mi se priblizava, na uglu Bulevara Cara Lazara i Puskinove. Plava jakna, uzane crne farmerice, crvena kozna torba i crvene cizme...Sedeo sam popodne u kancelariji, za mojim radnim stolom, sa slusalicama u usima. Ispred mene je bio racunar koji je izvrsavao neke kompleksne algoritme dok sam ja gledao iznad monitora, kroz prozor prema prostom i tihom zapadnom nebu utonulom u izmaglicu novosadske veceri koja je donosila Nju...Muzika sa MTV-ja u sitne nocne sate, u mom malom sklonistu od sveta...naceti sok od kajsije i crvena kozna tasna na stolici. Ociju njenih da nije...bilo, ne bi bilo neba u nasem malom stanu...

No comments:

Post a Comment