Sunday 1 February 2009

Kako sam otkrio Italo Disco

Well, pre četiri godine sam od kolege iz bivše firme maznuo "Back To Mine" kompilaciju DJ legende Dannie Tenaglie. To je bio izbor nesvakidašnjih pesama koje definitivno nisu bile mainstream ali su bile slatkiš za one sa uhom za dobar zvuk. Da se od ovakvih slatkiša dobija na masi, sad bih definitivno bio gojazan! Album sam preslušao na stotine puta od tada a onda sam na Wikipediji pronašao da nije samo Dannie napravio kompilaciju pod tim nazivom. Ubrzo sam krenuo u potragu za ostalim albumima iz kolekcije. Röyksopp su me očarali izborom u kom su akcenat stavili na Italo Disco, muziku koju nisam poznavao, i stoga o njoj imao loše predrasude. Evo nekih numera sa ovog albuma (Mr Flagio - "Take A Chance" i Kasso - "One More Round"):









Ova muzika je pravljena 1983. godine, kada sam ja slavio peti rođendan. Sada se pitam kako su mi ovako genijalne stvari promakle tokom svih ovih godina.

Babrajući po YouTube-u, naišao sam na ovaj biser. Kompozicija koju mogu neprestano slušati, BWH - "Stop":



No comments:

Post a Comment