Thursday 3 October 2019

Grešio sam mnogo (Duško Trifunović)

Grešio sam mnogo


Grešio sam mnogo, i sad mi je žao
i što nisam više, i što nisam luđe
jer, samo će gresi, kada budem pao
biti samo moji – sve je drugo tuđe.

Grešio sam mnogo, učio da stradam
leteo sam iznad vaše mere stroge
grešio sam, jesam, i još ću, bar se nadam
svojim divnim grehom da usrećim mnoge.

Grešio sam, priznajem, nisam bio cveće
grešio i za vas, koji niste smeli,
pa sad deo moga greha niko neće
a ne bih ga dao – ni kad biste hteli.


Duško Trifunović

1 comment:

  1. trekz titanium headphones - Titanium Art
    The trekz titanium black oxide vs titanium drill bits headphones are extremely comfortable for headphones use trekz titanium with our headphone titanium coating system. The earl seiko titanium is equipped with two main stereo soundscandlers. titanium hair trimmer as seen on tv

    ReplyDelete