Thursday 3 April 2008

Kad se zapamti dobra svirka...

Pre otprilike dva meseca išao sam sa drugarom Peđom na pijacu na kraju Portobello Road-a jer sam hteo da kupim neku dobru kožnu jaknu. Ta pijaca je mala, i nalazi se ispod nadvožnjaka na kraju te čuvene londonske ulice. Bio je već kraj radnog vremena, pijačari su pakovali svoju robu i jaknu nisam našao ali sam ispred tezge sa pločama, zbog bele francuske kape, prepoznao jednog muzičara kog sam zapamtio sa prošlogodišnjeg Notting Hill festivala. Stejdž na kom je on nastupao sa svojim bendom mi je bio najinteresantniji od svih - zbog muzike i zbog celokupne atmosfere. Veseli ritmovi truba i bubnjeva su konstantno vukli celu ulicu na đuskanje i ples. To je bila fuzija reggae-a, ska, salse, kao i salonske muzike latinske Amerike iz 50-ih i 60-ih godina prošlog veka. Vrlo mi se dopala i egzotična scenografija ove scene kao i ekscentrični kostimi muzičara i DJ-eva.


Ovih dana sam rešio da otkrijem ko je zapravo taj čovek (desno na slici) i kako se zove taj njegov bend. Pola sata surfovanja po sajtovima sa programom festivala, portalima londonske muzičke scene i, naravno, kad je o muzici reč, nezaobilaznom MySpace-u, otkrilo je magično ime: Top Cats! To je jedan od vodećih londonskih ska bendova a čovek sa belom kapom je Nathan Lerner (poznatiji u narodu kao Natty Bo). On je i član benda Ska Cubano, grupe koja je razvila istoimeni muzički pravac. Oni su nastupali širom planete, čak i na dodeli Nobelove nagrade za mir 2005. godine, a eto, baš sutra sviraju u jednom od mojih omiljenih klubova - KOKO na Camdenu. Nadam se da će nastupati i na narednom Notting Hill karnevalu.

No comments:

Post a Comment